Snart så!

Snart så kommer det att komma en ny bloggdesign, dock ingen som jag gjort själv ännu en gång, detta då jag inte ha tid att göra en just nu. Men jag kanske kommer att göra en så småningom, då jag har tiden och orken till att göra en. Men den andra kommer så snart jag gjort en header till den!

Och imorgon bär det av till tandläkaren, igen. Ska laga lite tänder och jag hoppas verkligen på att dem tar alla på en gång, jag orkar inte gå tillbaka flera gånger och missa praktiken/skolan. Får se om jag hinner tillbaka till praktiken, då det ligger mellan min starttid och sluttid (idiotiskt)...

Så, nu vet ni hur läget är jag jag ska nu hoppa in i duschen! Så jag skriver imorgon.




"Alltid kul att titta på bilder^^
Även om dessa redan visats.. :$"

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0