Ridning i bettlöst

Red idag lite i paddocken på min lille gubbe. Han slapp stål i munnen idag och fick alltså ridas med bettlöst, vilket jag inte gjort på ett tag på honom. Men det klarade han galant! Han töltade med det, och när jag gjorde mini, mini hjälper om att han skulle backa så backade han direkt.
Sedan blev det lite löslongering i rundvolten bredvid paddocken, har en liten film på det som kommer upp senare.


"Vårat specialbeställda bettlösa träns, detta köpte vi när han hade brutit käken och det
hade läkt lite och vi fick börja rida lite smått utan belastning i munnen på honom."



"Thea ligger och myser i vårsolen."

"Ett stycke Jasper."

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0