Paradisbadet

Var ju i Paradisbadet i Ö-vik idag, det var riktigt skoj och jag fick umgås rätt mycket med Makky och vi hade så kul ihop! Jag kommer sakna honom under dessa 52 dagar (ungefär)... Att vara ifrån någon man älskar är jävligt svårt, inte lite, utan jävligt!

Jg känner nu hur hysterin bubblar inom mig och det skriks i mitt huvud "ÅK INTE! MISSA TÅGET, STANNA FÖR GUDS SKULL!" Men jag vet hur arg min mamma och pappa kommer att bli, men jag vill verkligen inte... Kommer försöka vara vaken så länge jag kan idag, kanske ska ligga vaken hela natten? Okej, nej.. dum ska jag nog inte vara..

Makky, jag älskar dig.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0