Ny bloggdesign

Nu har jag äntligen fixat mig en ny bloggdesign. Detta tog mig några dagar att få till, har fixat headern själv, bakgrunden till där rubriken står själv, lite koder och sånt. Puuh, det tog sin lilla tid. Tror man får plats med större bilder här, men jag fortsätter med mina 5OOpx breda bilder.



Kommentera den nya designen här i detta inlägg, tack!

/J

Tew

Den var fin men de där bubblorna täcker för mycket av dig. Försök att göra de lite mindre eller sätt de nånannan stans på bilden så blir det säkert kanon :)

2010-04-25 | 12:10:28 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0