Nationellt Prov - Engelska

Imorgon är det dags, första delen av nationella proven i engelska. Listening denna gång. Ni får faktiskt önska mig lycka till och hålla tummarna! Visst, jag är helt okej bra på engelska, men att lyssna och skriva samtidigt.. Naahh.. Inte min grej haha!
Ska efter provet med Ebba hem till henne, vi ska käka pannkakor till lunch! Fy fan vad gött! Hoppas bara det blir bra väder (peppar, peppar).

På fredag är det sista praodagen, både trist och skönt, trist för det varit så roligt, trist för att man åter ska till skolan, och skönt då man slipper få sån träningsvärk i armar och ben haha!
Det är även valborg snart! Ska ni hitta på något speciellt? Jag ska sitta hemma, sitta lite vid datorn, upp till några vi känner och äta och sedan pallra mig hem igen.


"Trötter idag..."



"Lilla Marimba!"

/J

Tew

Det är inte heller min grej att lyssna och skriva samtidigt. Då missar man ju det man ska lyssna på medans man skriver, helt omöjligt och jobbigt OCH förvirrande. Jag tycker inte om detta prov! Men jag slipper skrapa fågelskit iaf :D

På valborg har jag ingen aning om vad jag ska göra, festade förra helgen och jag tycker det räcker för ett tag framöver. Får ändå inte gå ut, haha.

2010-04-27 | 22:08:59 | http://flowerdrops.blogg.se/
Matilda :)

Hej Julia! längesen:)

vilka söta vovvar du har fotat från hunddagiset!

Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0