Just nu i denna stund...

...sitter jag här och inte gör någonting. Jag har tråkigt, verkligen tråkigt! Men det är ju inte intressant för er att läsa, hur som helst. Red idag i paddocken med min lille snutt, hoppade lite och även hunden Zally fick hoppa över det låga hindret, hon fattade inte så mycket när man säger "Hopp" till henne, då hoppar hon på en istället och liksom, kramar om en haha!
Men att hoppa med den lille snutten gick mycket bra, han tycker det är rätt kul (hoppas jag).

Emelie har nu lånat min skräckfilmsbox som jag fick av Malin och Tobbe i födelsedagspresent, så nu får jag inte se mer skräckfilmer förens hon har sett klart på dem. Såg iallafall The Hills Have Eyes igår och den är värd att se, iallafall för dem som gillar skräckfilmer, blod och...kärnavfallsmissbildade människor.
Riktigt bra gjord är den (förutom fisken som är i början och någon korp/kråka som flyger).
Det finns även schäfrar i den, och dem är duktiga vovvar!


Min syster tipsade även om filmen The Fourth Kind, det är en liknelse av Paranormal Activity fast att denna var verklig, verklig!

/J

Vanessa

Bra filmsmak ;)



Lust att länka? ^^

2010-05-03 | 15:48:46 | http://fotografiartad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0