I want you back

Dagen har gått ut på att sova tills 11, då väckte Makky mig, och sedan satt jag vid datorn alldeles för länge. Åkte till stallet och bestämde mig för att rida min häst då han är nu för tiden mycket pigg enligt mig och min medryttare. Så jag red ut en runda på honom, töltade mycket och jag fick en underbar tölt på honom!

Imorgon ska jag till stallet vid 11 halv 12 och då ska jag få lektion av Frida H, kul! Det var jätte länge sedan jag hade lektion med henne.
Och på torsdag ska jag till Alingsås till Anna i klassen för hon ska ha en "fest" med lite människor från klassen, kuligt! Måste nog hitta tid att gå till banken i veckan också (låter vuxen)... Kanske imorgon efter stallet, eller på fredag, eller kanske torsdag innan jag åker till Alingsås, nej.. Det hinner jag nog inte föresten..

Dagen har även bestått av att sakna, sakna och sakna ännu mera, samt mycket sms:ande. Jag har sms:at med Makky hela dagen, om vad jag gör och vad han gör mm. Jag saknar honom verkligen, och om han skulle komma hit någon dag utan att berätta för mig, så skulle jag bli klockrent chockad! Jag hade blivit så jävla glad! Men det kommer ju inte hända, tyvärr.....

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0