Hemma igen.

Nu är jag hemma, inte så härligt som jag hoppats på, fast å andra sidan så visste jag att det inte skulle bli härligt alls.
Jag vill redan nu tillbaka till att vara vid Makkys sida, han gör mig så lugn hela tiden, bara han är i närheten så blir jag lugn och jag kan vara mig själv i hans sällskap.

Makky körde mig till tåget idag morse och jag satt hela tiden och önskade "Kör långsammare, jag vill bara missa tåget!" Men körde han långsamt? Nej, det gjorde han icke... Jag hoppades hela vägen, att vi inte skulle hinna dit, men det gjorde vi.. Vi hann tillochmed att gå in på pressbyrån och köpa en macka till mig samt lite godis.

Snacka om att jag saknar honom, saknar honom ENORMT!
Och nu ångrar jag mig att jag inte tog med mig blomman han köpt till mig, och godiset jag fick av honom.

Här följer nu en hel del bilder jag tagit med min mobil.


"Makky i bilen påväg till H-sand från Uppsala"

"Filmtime kvällen efter, filmen vi tittade på var riktigt rolig!"

"Jag var med Makky, Maenard och mico när dem övade, hittade en rolig bild om vad
man inte fick göra på toaletten. Bilden längst upp till höger är att man inte får stå och
kissa."

"Träning i 2 ½ timme.. Roligt i början då jag kunde underhålla mig själv på olika sätt,
men sedan blev det tråkigt och mina öron började dunka av ajaj."

4/4 - Ö-VIK

"Påväg till Paradisbadet i Ö-vik."

"Det var en fin natur!"

"Påväg hem igen, vi var där från 1 tiden eller något till klockan 6, jättekul!"

"Fin utsikt."

"Jag och Makky frös väldans mycket när vi körde runt på kvällen, så vi höjde värmen
något i bilen."



"Makkys nya rum är fint, dock kan man lätt slå huvudet i taket, det gjorde jag en gång."


"Jag i morse i Makkys rum."

"Hemgång...."

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0