Godnatt...

Ja, nu blir det ett godnatt från mig. Ska stänga av min lilla dator nu så den kan vila, kanske slänger in ett inlägg imorgon innan jag åker till Anna i klassen, ska ta tåget till Alingsås vid 13:17 tror jag...(?) Sedan kommer jag hem när jag kommer hem. Vet alltså inte riktigt när.
Om jag nu inte mår sämre imorgon vill säga, känner att jag börjar dra på mig en rejäl förkyldning, IGEN! Orkar inte vara mer förkyld nu, men det är skitsvårt att andas, min hals kliar och gör ont och ja, ni vet vad jag menar...

Känner nu även att det kanske är dags att byta utseende på bloggen snart? Så det blir lite variation? Men jag gillar dem där, "flikarna" som är ovan där man ser datum mm.!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0