Godmorgon sömntutor!

Jag är vaken tidigt idag, ovanligt för att vara stackars lilla mig. Jag vaknade första gången vid halv 8, sedan somnade jag om och vaknade halv 9, då hoppade jag upp ur sängen och slängde mig in i duschen (mitt hår var gräsligt!). Och nu sitter jag här, inte ens halvklar... Pinsamt. Men jag ska ändå inte vara i Göteborg förens vid 1 tiden, så jag har nog gott om tid på mig iallafall.

Undrar var jag ska ha på mig idag för kläder, något fint, men ändå inte överfint, det är ju inte direkt personer jag inte känner där, eller hur. Eller... Hennes föräldrar, men inget vitt iallafall! Vi ska äta tacos och då spiller jag bara, så jag ska inte ha på mig vitt, det är en smart sak att tänka på.


"Min lilla trip från Stockholm till Göteborg. Bara för att säga så ni inte undrar; då
min mobil lixom, vrids, så åker tåget rätt snett haha!"

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0