Fotografisk dag!

Blev lite ridning i solskenet/molnigheten förut idag, min häst var lika duktig som alltid och vi avslutade våran ridtur med lite hoppning i paddocken på lågt hinder, det var kul!

Sedan har jag duschat, fixat mig och sedan drog jag till mitt gamla stall, Stall Sinntorp, där jag tog kort på hästarna som är där, de var sig lika (de jag kände sedan innan) och jag träffade Anette där också. Trevligt!
Nu ska jag nog snart till ICA och köpa lite mer cola och kanske godis? Gud vad jag är onyttig!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0