Dagen på hunddagiset!

Idag har jag börjat lära mig hundarnas namn lite mer, känner att jag är värd en applåd för det kanske? Några hundnamn jag minns är: Isa, Lisa, Emira, Hillma, Bamse, Bamse, Raiko(?) och ja.. Det är nog dem jag kommer ihåg.. Pinsamt nog! Men jaja.. Nu ska jag inte skriva mer skit här som i princip ingen läser, ingen kommenterar ju iallafall, ni är T R Å K I G A!

/J

Tew

Du har ju 5 prenumeranter och jag är en av de!

2010-04-14 | 08:19:00 | http://flowerdrops.blogg.se/
shitbreak

jag me!:O

2010-04-14 | 12:29:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0