20 april

Andra dagen på andra praktikveckan. Riktigt trist väder men ändå kul att vara med hundar hela dan. Sista timmen satte jag mig hos några av storhundarna (Rufus-Golden, Emira-Saluki, Hilma-Ungersk Vizsla, Ida-Welsh Springer spaniel). Och Rufus somnade vid mina ben, Ida somnade bredvid mig för en liten stund och sedan hoppade hon ner och Hilma rullade ihop sig bredvid mig istället. Hundarna där är så mysiga, när de väl har lugnat ner sig lite.

Var även i stallet och där red jag på min trollunge, ut i skogen och där träffade vi på 3 rådjur, dem var lite läskiga tyckte Ljúfur, men han försökte ändå följa efter dem när dem sprang iväg, knäppgök.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0