UHÄÄÄÄ!!

Snacka om ledsamt.. Mina arbetstider när jag ska praoa suger världens största k*k!! ÅTTA till FEM! Fuck no! Ska jag gå upp tidigt, och sedan gå dit på 45 minuter, jag kommer dö.. och lunch mellan 12 till ett.. Sedan ska jag vara där i nio jävla timmar.. Och gå hem (jag säger hem, för det är mitt andra hem) sen igen... Dem vill verkligen döda mig!
Så ska försöka räkna ut vilken tid jag måste gå upp för att hinna varje morgon.. klockan 6 tror jag! Måste duscha, klä på mig, sminka mig, sedan ska jag gå i 45minuter ungefär.. Nu är jag ledsen, mycket ledsen!


SÅ känner jag för mina arbetstider..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0