Träningsdag?

Idag på gympan var jag med upp till 1OO%! Jag spelade badminton(vilket är en rolig sport och fritidsgrej att göra) och sedan gick jag och Ebba ut och sprang två km(?). Jag sprang på 12.58 minuter! Det är bättre än 24 minuter och bättre än 17 minuter! De tiderna har jag fått de andra gångerna vi sprungit/gått.
Sedan har jag varit i stallet, tränat hästen och jag tränar mig själv på samma gång, att jag har så bra kondition?!?

Känner mig mycket gladare i skolan, dagarna går fortare än vanligt, detta på grund av att vi nu umgås med de andra i klassen! Vi är inte längre "de utstötta". Dem är hur goa och rara som helst och jag diggar dem!

Nu ska jag börja med en nedräkning igen, denna gången (igen) är det till HÄRNÖSAND jag drar!

16 dagar kvar!

/J

Alexander

Haha jag vet x) Men jag är inte så seriös på min blogg heller :D

2009-09-17 | 20:15:01 | http://rajjarn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0