Städning i full fart!

Idag har jag varit i stallet från 11 till tre tiden ungefär, vi har röjt sly och allt möjligt, vi har fixat ensilage (burit in det till stallet) sedan har jag även ridit och jag blir så glad när Frida H säger att hon gillar min hästs steg i tölten (det lilla han kan, men han lär sig mer varje gång). Tölten är på g och jag hoppas verkligen att jag kan åka med Frida H till Raudhetta på måndagen den 21:a och vara med på en kurs som är där, hoppas hoppas hoppas(!).

Jag börjar hur som helst klockan 1O.1O imorgon, vi har ingen matte och ingen djursjukvård. Lite mysko... Vi har i princip slutat ha matte nu.. Jag fattar ingenting, men det är ju inte ovanligt!

Nu ska datorn få vila sig lite, ska bädda om den så den får sova och lugna ner sig (inte alls). Men ska stänga av den iallafall, förhoppningsvis kommer min älskling ringa mig snart, kan ni tänka er att jag har snart haft pojkvän i 18 hela härliga månader!? 6 dagar kvar, sedan så är det den 19:e, har vi våran 18 månadersdag!

/J

Cassandra

aww 18 månader :D grattis i förskott ;D

2009-09-13 | 22:53:11 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0