Städdag i "hålan"

Vi har haft städdag i området idag, jag städade dock inte, men jag och Evelina (och Lovisa och Johannes) gick runt i området och ropade ut: "Korv snart, snart korv!!". Sedan när jag ätit gick jag hem för att kolla oljan på moppen, fick inte ens upp locket på oljegrejjen, men fick upp det efter en lång tid. Pappa kom, för jag hade ingen olja kvar, och nu ser jag ut som att jag är värsta oljefreaket. Haha!

Jag åkte till stallet sedan, red ut vid kalhygget (ingen vet var det är men ändå). Det gick värsta bra, + att mamma blev 2OOkr rikare, nedrans!

Nu ska jag softa framför datorn/tv:n, mamma och pappa ska till grannen på spelkväll, kul för gamlingarna att komma ut lite och lufta röva! :D

14 dagar kvar!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0