Snyggingar!

Jag har gjort en topp tre lista på världens snyggaste män/killar!

Nummer 3 blir:


VIN DIESEL

Nummer två blir:


JOHHNY DEPP

Och nummer ett, den ABSOLUT SNYGGASTE blir...*Trumvirvel*


MAEMARK GONZALES MONTES!!!!

There you go.

/J

Cassandra

hahaha Du är en blandning av mig och min kille xD jag gillar Johnny Depp och han är kåt på Vin Diesel! xD vad är det med er göteborgare?? ;)

2009-09-07 | 16:16:43 | http://windsofchange.blogg.se/
yahooOO:D

tnx baby,...so sweet of you,.:*:*

love you so muchhh,...

2009-09-07 | 19:07:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0