Snark snark!

Nu är det fredag, äntligen I tell you! Ska sova ut som en gris imorgon, ska även övningsköra, har jag bestämt(!). Även på söndag ska detta göras, även plugga till provet på måndag. Suck.. Alla dessa prov, men har iallafall sovmorgon till 1O över 1O på måndag, det är härligt!

Herregud! Jag är nervös redan nu inför att åka upp till Härnösand, i fem hela härliga veckor. Jag kommer att svimma när jag träffar älsklingen, han är så underbart snygg så jag kommer både svimma och dreggla som en bulldog!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0