Skit i helvete (Ursäkta)

Jag som trodde att jag fått tillbaka mitt photoshop, men icke sa nicke, det dampar varje dag så jag måste installera om det varje gång med skivan. Men nu tog pappa tillbaka skivan för han är elak och sa att jag inte kan installera om det på nytt varje dag "Klart jag kan!" svarar jag honom men han lyssnar inte.. Gris, svin är vad han är!

Så jag måste nu vänta tills pappas jobbarkompis kommer med ett nytt PS till honom, så får jag lära mig ett nytt PS, det kommer ta år igen...

Nu ska jag nog stänga av datorn iallafall, prata med älsklingen och titta lite off:t på tv.

Jag kom på en sak! Man måste ju ta med dig sitt pass eller legitimation på tågen nu för tiden (om man ska åka långt, t ex stockholm/härnösand) så.. Mitt pass är gammalt, ska man ta nytt? Eller låta det vara? Hinner kanske inte fixa ett nytt pass innan jag åker, om tre veckor vill säga.. Tror inte det nej.. Legitimation då?.. Nää? Äsch, shit the same! Jag är glad i vilket fall, för jag ska åka snart!!!!



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0