Saknar dig älskling <3

Kolla här, min mamma har gjort mig medlem i SJ Prio och det är nice, för jag kommer åka med Sj MYCKET, och långt. Så, genom att vara med i det så tjänar jag poäng, som sedan gör att jag antingen kan åka billigare, eller åka gratis. Så, det är gratis, och det är nice!



Förresten, jag har jobbat på att måla ett hus i min kalender jättelänge, klar nu!


Framsida och baksida, det är nice..

/J

Cassandra

SJ prio is the shit ;) synd bara att jag skaffade det NU, jag har åkt fram och tillbaka till gbg ett antal gånger de senaste två åren :P



sv: hahaha jag vet, ni har ju typ inget snö :P

2009-09-10 | 21:06:04 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0