Ring, ring bara du slår en signal(?)

Jag har kommit på vad jag vill ha för förlovningsring/gitemålsring, Ebba gav mig idéen, för jag har alltid egentligen tyckt att det är übergulligt men har glömt bort det varje gång. En ring, där det står namnet på den man fått den av, och datum, att det lixom är skrift inuti ringen, hur gulligt är inte det?! Jag vill...

15 dagar kvar!

/J

ebba

det är en vanlig förlovningsring ;p nothing speciellt

2009-09-20 | 10:36:21 | http://ebbamichaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0