Nojig?

Var precis i stallet och tog in min häst, undrar nu själv varför, men jag gjorde det för det kan vara skönt för honom att gå in en regning och blåsig dag (storm). Eller.. Natt blir dete då, så han kan ligga och sova på torr mark, eller som jag sa till mamma: Torr torv. Vi har nyss pratat i skolan om att vi förmännskligar djuren vi har runt om oss, men.. Jag gillar att gilla min häst, han förtjänar det bästa, även om han blir lite bortskämd då och då, busigt? Sånt är livet.

Skolan har varit allmänt seg och tråkig,varit trött hela dagen, ser fram emot måndagen mest när det gäller skolan, förutom tiden vi börjar.. Vi ska till ett stall då, Helenedal, eller något. Men vi börjar vid 8. Och på pappret vi fick så står det att bussen går 7:59, det får inte stå 7:någonting när det gäller skolan för min del, men nu gör det det.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0