It's not the top of the mountain you want to reach, it's the snow above it.

Såg nyss att min blogg har blivit lite mysko, inget av mina inlägg syns, bara ett, det jag la in igår kväll. Det ser helt mysko ut.


Mysko eller hur, jag kan dock inte Photoshopa längre, mitt PS strular as hell! Jätteledsen för det men ska få pappa att fixa det så FORT han kan! Annars överlever jag inte.

/J



Maja

min blogg är likadan. skumt. frustrerande. jobbigt.

2009-09-03 | 21:53:54 | http://majalidbeck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0