IDOL IKVÄLL DÅ FOLKET, 21.OO (för er som inte visste)

Yes, nu är det klart, jag ska se idol ikväll, detta pga en anledning faktiskt, eller två.. 1. Det är GÖTEBORG. 2. Min kompis Martin LURAR juryn, och han är med i tidningen för det, ska bli überkul att se!

Det började med att jag såg denna framsidan i GT när vi var på Netto jag och Ebba.


Och sedan ser jag DET DÄR! Martiiin! hahahahaa, seriöst, det ska bli otroligt roligt att titta på han och hans kompis.



Vi tog för övrigt skolfoto i skolan idag, och.. Såhär misslyckad såg jag ut, men! När vi tog enskilt så behövdes det bara tas en bild, sedan blev det bra.

/J

ebba

du är snygg!

2009-09-09 | 17:08:01 |
ebba

du är snygg!

2009-09-09 | 17:08:27 |
Erika.

Du är jätte söt :> hehe, så säg inte att du är misslyckad ;*

2009-09-09 | 20:35:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0