Hoppsan

Jag sa ju att jag skulle springa idag på morgonen, pssss, det blev inget med det ska ni veta. Kanske på kvällen(?). Men jag vill sova ut på morgonen, jag behövde få sova idag. Varit en lång vecka i skolan, och tänk, vi har gått 3 veckor i skolan, bara! Det känns som 3månader... Och för,ungefär, två veckor sedan var Makky här, det känns som 2 månader sedan! Varför går tiden så himla segt! Man kan väl trösta sig med att säga att det ungefär är 3 månader(veckor) kvar tills praktiken och jag åker till honom.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0