Gullehästen

Idag var jag i stallet, red snutten i paddock och lite på travbanan. Gick faktiskt väldigt bra idag! Traven, oh my lord säger jag bara! Idag fick han fram en så himla maffig, snabb och skön trav så jag bara dog där jag satt i sadeln. Min häst är bäst, jag hoppas på att vinna de tävlingar vi ska vara med i när det väl är dags!

Hade bilder, MEN min mobil krånglar sig så det blir inget med det. Hade tänkt att fota i stallte idag, tog med mig kameran och var riktigt taggad på att ta sjukt snygga bilder, vad händer? Jo, mitt CF(minnes) kort var inte i kameran, det låg här hemma bredvid datan, attans!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0