Godmorgon..

Jag är trött, ingen nyhet precis men ändå, trött är jag.. Vaknade klockan sju idag, det var härligt, men jag skulle inte klaga om jag fick sova längre. Natten från lördag till söndag ska jag sova, länge, länge! Så det kommer att bli ännu mera nice, men det som är det bästa och pricken över i:et, är att jag sover då i Makkys säng!!

Jag ska börja göra mig en liten packlista så snart jag kan, idag när jag kommer hem, eller nu innan skolan.. Jag kan börja lite nu, men jag måste nog byta om och äta lite innan, men jag känner mig inte så hungrig. Ska fortsätta ombytet nu iallafall!

4 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0