Godmorgon godmorgon!

Sitter vid datorn, på en måndag morgon då klockan är fem minuter över åtta, sitter i underkläder, dock för att jag inte ens orkar ta på mig kläder, men jag bör nog göra det för ska gå klockan nio så jag hinner med mitt tåg. Men problemet är att jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig, jag vet att jag skulle ha tagit fram det igår men jag pratade med älskling, glömde bort tiden och när vi la på så vips, så somnade jag på stuberten. Måste äta frukost också, för det har jag inte gjort, det jag gjort som är nyttigt är att sova extra länge idag, och att duscha en varm dusch! Det var faktiskt kallt nu på morgonen i mitt rum, kanske ska börja ha endast ett fönster öppet?

Vi har två lektioner i skolan idag om jag nu inte tänker på helt fel spår, tror vi har arbetsmiljö och säkerhet, eller så har vi kretslopp på den lektionen jag tänker på nu, och sista lektionen är naturkunskap B. Titta vad duktig jag är, valde både matte B och naturkunskap B när man skulle välja till poäng. Jag valde också bild, men det gjorde jag i brist på något annat att välja.

Blev inget särskilt intressant inlägg, och de 1O som faktiskt brukar läsa min blogg kommenterar aldrig så, bajsa ner er säger jag *fniss*.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0