Fast...

...jag vill ändå skriva lite saker här, som enligt mig är mycket viktiga för omvärlden att veta.

Min pojkvän, är den bästa(vilket jag nog nämnt) i hela vida världen. Man älskar dem små sakerna med honom, hur han tittar på mig, hur han håller i min hand, även hans andetag betyder mycket för mig. Även när han sover är han underbart vacker, hur konstigt det än låter så är han vacker. Han har ett speciellt uttryck i sina ögon, mörkbruna hasselnöts ögon, så himla fina, som gör att man nästan smälter av lycka när man tittar i dem.
Jag älskar hur han håller om mig då vi ska sova, hur han har sin arm runt mig och låter mig vila mitt huvud på hans kropp.
Jag älskar hans skratt, hans leende, hans röst, hans.. Allt verkligen (förutom de för små kläderna, vi måste göra någonting åt det där). Älskar även hans sätt att väcka mig, han pussar mig, eller kanske det låter bättre att säga att han kysser mig, ja det gör det faktiskt. Han ger mig en morgonkyss.
Alla hans sms betyder så otroligt mycket när vi inte är med varandra, även när han ringer. Han har aldrig ringt mig mitt i natten och väckt mig för att han inte kan sova och vill prata, hoppas det iallafall kommer att hända någongång snart.

Sedan älskar jag massvis av fler saker än dessa saker jag nu skrev, men jag hinner inte skriva mer, min mamma tjatar på mig att "du måste gå, skynda". Så.. Nu ska jag verkligen gå, stänga av datorn och bara.. Vet inte..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0