Fan Fan FAN

Asså, det är hemskt! Min vän i skolan har övergett oss eller något.. Min mage gör ont, jag vill inte till skolan för det är sp himla tomt utan henne, nu är det bara jag och Shannon... Allt det pga av ett gräl mellan Ebba och Shannon, ja jag säger detta här, men jag vill få ut det jag känner nu.. Jag vill att det ska vara som förut, nu är det hela klassen och jag och Shannon.. HEMSKT! Utstötta till max, jag vill inte det.. Slutar snart skolan om det ska vara såhär, jag vill trivas.. Inte känna mig.. Övergiven..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0