Dagen

Idag var skolan rätt så seg, men man har ju sina vänner där som gör det hela mycket roligare. Jag känner att jag har mer koll än vad jag hade i ettan iallafall, känns bra.

Jag var i stallet idag och red min lilla plutt, jag red i ungefär 45minuter och hästen blev svettig och varm. Han var bråkig i början men det gav sig efter ett tag, han sparkade tillochmed bakut en gång, dumming!

Ska snart skriva lite på en läxa, bajs vad tråkigt! Och så måste jag lära mig några ord.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0