Dagen är gjord av rosa bilar?

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Får väl sitta inne och luffa mig då det inte finns en människa på hela jorden som vill vara med mig, grisar, jag gillar ordet gris, så ni vet.

Den 19.e så gifter sig Erika Johansson med Martin, Erika är våran förra granne, och hon är även kändis! Hon är med och kommenterar i sporten i tv, och även i sporten i tidningen. Massa Massa!

/J

ebba

nästa helg umgås vi? gå på stan?(du åker ju föfan helgen då vi fått pengarna, vi får shoppa innan helt enkelt!)



jag kommer till din del av landet. vi langar freeport och kungsmässan tycker jag, do you? kramelikram.

2009-09-06 | 15:33:23 | http://ebbamichaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0