Blahe

Har verkligen ingen fantasi om vad jag ska skriva här, det enda jag kommer på som rubrik är ju "Blahe" vad är det för något?! Något jag nyss kom på, jag är knäpp, en riktig knäppgök! Men, min pappa är klar med duschningen nu, jag ska in i duschen jag med, som varje kväll, det är nice(ibland).

Jag retar min älskling nu, han är så söt när han är lite generad och irriterad, sötnos. han är den bästa pojken jag vet! Mer än bäst, han är världsbäst! Mer än det! Han äger hela världens bästaste pojkar, han är bättre än dem!

Nu ska jag som sagt duscha, så.. Later!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0