Arbetsmiljö&Säkerhet

Döda mig långsamt, eller vänta! Det gör redan den här lektionen.. Långsam, men vi får sitta vid datorer, det är helt okej då! Förutom att man blir halt döv av en/vissa personer som sitter nere i ett hörn.

Klassen är mycket okej nu, mer än okej, den är bra! Trivs bättre och känner mig inte utstött, jag gillar dem. Dem är mycket trevliga!

Nu måste jag fortsätta skriva på våran inlämningsuppgift, och försöka stå ut med den som skrattar hela tiden non stop! *Fniss*

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0