Mormor<3

Ja, jag besökte faktiskt min mormor idag! Kände mig jätteglad när jag gjort det, och nu känner jag mig så mycket bättre till mods. Hon blev jätteglad när hon träffade mig och jag stannade och spelade kort med henne, som de gamla goda tiderna. Marita (min moster) ringde henne och jag hörde hur hon nästan skröt och spred glädje när hon sa att "Vet du vem som är på besök? Julia!". Min mormor är gullig, hon tror hon ser ut som en urtidsmänniska, men hon ser ut precis som förr.

Har även varit i stallet idag, måste dit imorgon igen, och det vill jag! Jag och mamma var även på Kicks, på K Gallerian (fd. K Center). Jag köpte mig lite dream matte mousse, så slipper det ta slut och jag få panik där uppe, puder har jag, thank god! Och så köpte jag rakskum! Här ska benen bli lena som tusan! Mamma köpte den nya D&G parfymen, den luktar jättegott! Och man får inte "ont i näsan" av den som av de flesta parfymena.

2 dagar kvar nu!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0