Löss-attack?

Okej, där överdrev jag. Men folk i huset här har löss, ska inte gnugga huvudet med dem ändå så.. Men man vet aldrig, det kliar, huvudet alltså men jag tror jag inbillar mig *fniss*.

Mina ben gör skitrövont. Jag tog mig upp för trappan förut, och ner igen och upp igen nu, jag orkar inte gå ner mer så nu tror Makky jag är sur/ledsen eller något men jag orkar verkligen inte, mina lår gör så ont så jag svimmar snart.. Har gått för mycket på jobbet, hej träningsvärk haha!

Men nu ska jag fortsätta att... Inte göra någonting!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0