Jag ljög.

Jag köpte ingenting, faktiskt, så jag ljög lite om att jag skulle köpa något. Kanske någon annan dag, vad vet jag! Hur som helst, dagen har varit en riktig innedag, ska snart se på film tror jag och jag känner nu att jag verkligen måste kissa, kul att veta?

Måste även säga en lite rolig sak som hände då vi åt en sen lunch idag. Rachelle håller på att "lära sig" (det går inte så bra för alla pratar filippinska med henne ändå), och hon har lärt sig att säga "Tack för maten". När hon sa det förut, så sa hon "Tack för maten" och efter att hon sa "en" alltså i maten, så räckte hon ut tungan, varför? Jag vet inte, jag började skratta mycket iallafall och det gjorde jag ett tag, sedan började alla göra det också. Sedan när hon skulle lära sig att säga "Ursäkta" så sa hon det på något snobbigt vis så det såg och lät så kul det med.

Och glöm nu inte att ställa tillbaka era klockor! Det ska vara gjort idag förstår ni!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0