HAPPY HALLOWEEN, folks!

Jappsi, Halloween idag, även om det nu inte är våran tradition så firar vi det ändå, det är väl lite mysigt för USA; att dem har folk som faktiskt vill ha deras traditioner för en gångs skull. Haha, snällt skrivet men shit the same.

Idag ska vi till Timrå, Evelyn ska spela där och sjunga efter matchen. Kommer nog vara en hel del folk där, pga matchen tror jag. Ååh, det är ju massvis av skräckfilmer på tv idag, och dem får jag inte se, shit!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0