Gagalen.

Jag blir snart tokig på det språk jag inte förstår, en bra sak är ju att Makky pratar med mig så jag förstår, även hans bror och syster, men när hans mamma kommer in i rummet så snackar dem "JKhajfha dfjhasjf skswd djaj" eller något. Så jag börjar känna mig.. Utfryst helt enkelt, har inte ätit frukost än, men känner inte för att göra det, vill nog inte heller ha lunch.. Äter sen, själv, det blir nog bra haha! Dum jag känner mig, men.. Ååh! Hatar att inte förstå vad folk säger >.<

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0