Fredag!

Nu är det fredag, det betyder sista dagen på första veckan av APU:n. Så nu har jag ingen APU på 3 dagar. Ska ju åka till huvudstaden på söndag och kommer inte hem förren på måndagen, och då har jag ju missat hela dagen på jobbet, suck.

Idag fick jag titta på en operation på katt, dem skulle ta bort äggstockarna, eller var det nu heter. Och det var Björn som gjorde operationen själv. Katten, vi kan kalla den Misse, var jättefin!

Nu ska jag sedan gå/åka och spela biljard eller bowling med Makky, han är bäst!

Jag har även köpt godis idag, ÄNTLIGEN!

/j

Lasse

Hoppas du får en trevlig helg!

Kram!

2009-10-10 | 22:37:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0