Fransk Manikyr Kit

Jag köpte mig ett litet franskt manikyr kit idag, kostade 18Okr. Jag failar lite med det nu då jag säkert gjort helt fel, färgen lossnade och jag fick måla om, nu är det fingeravtryck på naglarna för jag rörde dem för tidigt.. Suck, det blir alltid så när jag gör någonting som jag tror ska bli bra. Gjorde en nagel till nu, shit dem blev fail! Det vita blev så litet så jag dör på nageln snart, hur nu det ska gå till. Det blev som ett litet fjuttstreck..

Ska se om jag klarar mig ur det här..

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0