Regn regn var eviga dag

Nu börjar jag bli lite smått trött på regnet, nu vill jag ha snö och ingen blaskig snö så man blir blöt om fötterna. Idag är det just, blött ute, blåsigt också för den delen men jag funderar ändå på om jag ska rida, eller inte. Fast det regnar ju konstant! Men tänk om det skulle varit kurs idag? Då skulle jag ju ha ridit iallafall, även om det regnade, fast jag har ju ont i armen också, fortfarande!

Jag tog med kameran till stallet igår och tänkte ta lite kort, det blev dock inga bilder som jag hade hoppats på, varför? Jo, för jag orkade inte.

Måste också skratta åt en liten sak som någon skrev på min bilddagbok igår/idag såg inte vilket datum. Det ar, en anonym såklart, som skrev att mina kompisar var fula, och jag hade frågat om någon ville gå på jul på liseberg med mig, den personen hade svarat att hon inte ville. Varför vågar man inte vara inloggad på sin egna bilddagbok och skriva det? Måste man vara anonym? Det är bara rent av töntigt och fegt. Den personen skrev inte ens sitt namn, det stod "Anonym". Feg! Men det är ju bra för mig för jag bryr mig inte längre om "kränkningar", om det nu var en kränkning. Jag har för bra självförtroende för det, eller.. Bra och bra, men det är bättre än när jag var lite yngre iallafall, då tog jag emot allt alla sa till mig och kallade mig och sparade det, nu går det itne längre för dem att kränka mig, HA HA!

/J

ebba

Hur mycket vill du satsa på att det var någon av de tre miffona i klassen? ;d

2009-11-22 | 16:42:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0