HEIMIR KURS

Var på kurs med Ljuffen idag, på Raudhetta gård tillsammans med Frida och hennes Röskja. Hon red inte, då hon är gravid.

På min lektion töltades det en hel del, böjövningar och en hel den andra roliga men jobbiga saker. Jag blev varm och trött, Ljuffen blev hur trött som helst, stackarn som inte har så bra kondition. Men enligt Heimir så måste jag pressa honom allt mera och öva, öva, öva, träna, träna, träna. ja, ni förstår grejen.

Jag har ett riktigt bra liv, om jag tänker efter. Mina föräldrar hjälper mig mycket, även om jag nu börjar bli mer självständig. Jag har en underbar pojkvän som älskar mig och bryr sig om mig. Han ska även komma hit på jul och nyår, och jag ska dit nästa år jul + nyår, jag är ju 18 nästa år så jag får ju bestämma själv. Jag får även åka iväg till Härnösand lite då och då ensam, det är det inte alla som får. Och min pappa har nu lånat ett photoshop av grannen som jag ska använda tills hans jobbarkompis har fixat CS4 till mig, snällt va?

Jag känner att jag måste ändra min header här på bloggen.. Lite tråkigt att den ser likadan ut hela tiden under flera månader. Men jag fattar ännu inte mycket av mitt Photoshop Elements 3.0.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0