Gårdagens sysselsättning

Ja, som jag skrev var jag på kurs, var i stallet vid sju tiden tillsammans med Frida. Jag, Frida och Agneta (hennes kära mor) tog ut hästarna och gav dem mat. Sedan fick jag "äran" att mocka deras boxar i det sk. lilla stallet, vilket jag gjorde för jag ville. Och efter att jag mockat och gjort fint så såg jag stallgången, vilket är dessa bilder här under. Jag kände ett måste att göra rent där, ett absolut måste.

Före


Efter


/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0