BLOD I ARMEN

Hade två lektioner idag, slutade alltså 2O över 11 och det var nice. Vi tränade på en hel del saker idag, en planka, en häst, en hund och en arm. Alltså, låtsas djur och ingen riktig arm, och vi skulle öva på att sätta kanyler.



Sedan på tåget när jag åkte hem så satt det två riktiga fjortistjejer på tåget, jag störde mig mest på hon som satt närmast mig, hon såg.. Hemsk ut, rosa läppstift eller något, sur som en riktig surpuppa och så hade hon huvudet högt hela tiden, hon höll det aldrig normalt rakt... Och så tuggade hon tuggummi med öppen mun och jag störde mig...



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0