5O1

Nu har jag kommit upp till mitt 5O1 inlägg, det bör firas på något sätt.. Jag har ju choklad i väskan fortfarande. Men nej! Varför skriver jag här nu för? jag har inte tid, jag måste klä på mig, fixa mig lite och äta frukost och sedan gå ut i regnet för att gå till tåget, eller bussen beroende på vad jag orkar. Kommer nog bli lite sen idag igen. Men jag hinner inte med 51 tåget, och om jag tar det tåget kommer jag bli.. En timme för tidig, eller inte en timme men näst intill! 4O minuter kanske, det går jag inte med på.

Jag funderar på att ändra lite färger snart på bloggen, nu när det börjar bli vintertider. Kanske rött och sådant, som julens färg är, enligt mig. Men vi får se, kommer ju då att experimentera med detta på min test blogg, det kommer nog gå lite åt *pip*svängen.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0