Sol och värme!

Har solat en del idag med min syster Emelie, vi båda satt på framsidan i stolar och pressade. Eller, hon pressade och jag kämpade med att försöka vara stilla och inte gå iväg hela tiden. Jag kan verkligen inte sitta på en och samma plats hela tiden utan att röra på mig det minsta, det är hemskt. Det blev hur varmt som helst efter ett tag iallafall, och jag gick in och hämtade en sprayflaska som jag fyllde med iskallt vatten som vi sprayade över oss då och då. Härligt!

Nu sitter jag i mitt hem ännu en kväll, det är varmt som attan inomhus, så nästan alla fönster är öppna. Solen är lite lätt och halvt på väg ner bakom skogen. Och jag ska spela mario!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0