Reklamera?

Goddagens! Vill ni kanske vara jättesnälla och så att reklamera för min blogg? Gör ni det så gör jag det för er också! Ni kan använda denna bannern:



Som länk är bannern:

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/627893/images/2009/julia_39040081.gif

Och här är den utan länk:



Tack så jättemycket! Kommentera om ni reklamerar, så kan jag reklamera för er också, har ni ingen banner, kan jag göra en för er och sägga in på min blogg :)

/J

Malin Olofsson

Lilla Julia, reklamera e när man lämnar tillbaka varor, typ om man köper en tröja å ångrar sej..de e inte att göra reklam...iaf inte va jag vet xD...tänkte bara säga de ;) pusss <3

2009-05-19 | 12:40:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0