PANIIIK!

Snacka om mer eller mindre panik för en liten liten stund sedan. Passar systers hund, Emlies hund, Enzo. Han fick ma, och så satte han i halsen så han höll på att halvt kvävas eller någonting. Då fick jag panik upp till max, han gjorde så konstiga ljus och usch! Men nu mår han bra igen, Skönt.

Jag och Emelie ska köpa pizza sedan och gotta oss, Makky och hans familj ska ha fest, dem gör saker ihop iallafall, tvärtemot än vad våran familj gör. Denna fest är jag inte bjuden på, dem firar Makkys och Nardies födelsedagar, eftersom dem fyller år dagen före och efter varandra. Men,men.. Sånt är väl livet.

Nu har Enzo hicka, och han kan inte vara still, han går fram och tillbaka hela tiden. Och vi som nyss varit ute.

/J

Anonym

you was invited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-31 | 00:54:41 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0